en skurk bakom oskuldsfulla leenden



Rise Against – Everchanging - Acoustic Version
När jag pratade med min farbror om systemkameror och nämnde att jag inte hade råd att köpa någon kom han med följande råd:

"Skaffa dig en pojkvän som gillar att fota och som är fattigare än vad du själv är så att han är så desperat efter pengar att han säljer sin systemkamera till dig för en billig peng"

Kan ju vara värt det, men det känns ändå lite så där på något sätt.

Just nu så bubblade en känsla upp i mig och jag blev arg. Jag blev riktigt jävla förbannad. Vet inte vart den kom ifrån, men den stannade. Jag vill krossa näsan på någon. Nej, inte riktigt, men jag vill bara slå någon, jag vill bli arg på något. Skälla ut någon. Jag har så mycket ilska som ligger och bubblar under ytan.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0