Dark side of the sun

kom precis innanför dörren och har precis sett Dark Side of the sun videon. Blev lite besviken till en början då jag upptäckte att det var en live-video, men tycker ändå att dom klippt ihop klippen ganska bra. Hade dock väntat mig någon coolare video. Fattar inte riktigt varför dom gjorde videon som dom gjorde, men ja.. Jag har blandade känslor mot den just nu i alla fall. Man längtar ju inte mindre till Live DVD:n direkt..


Nu ska jag gå och lägga mig, är supertrött.. såg ett as häftigt gravmonument idag på en kyrkogård i göteborg. Jag filmade den, eftersom det var svårt att få med hela på en bild, hahah. Visar er imorrn om jag hinner.

Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0