And the rain keeps falling Can you hear me calling


photosource.

Idag gjorde jag min sista redovisning. Jag har verkligen blivit bättre på att redovisa nu. Jag svettades inte, stammade inte och minns hela redovsiningen. Tack och lov!

Så idag är det sista gången som jag är i skolan. Halv två ska jag på möte med min mentor, vi ska kolla igenom min rapport, och det kan gå precis hur som helst. Det får bära eller brista helt enkelt. Men jag har fått lite feedback på den från två i klassen, och det hjälper mig.

Imorrn åker jag hem till mamma och pappa. Jag är jätte pepp på en massa projekt just nu, mitt stora projekt blir nog att flytta bloggen till wordpress. Något som jag verkligen vill göra för att sedan utveckla min verksamhet till nästa nivå. Tror att det kommer att bli bra.

I morse sa jag även hejdå till Anna, som flyttar ner till Malmö idag. Kommer verkligen sakna alla, jätte mycket.

Nu ska jag till A6 en sväng och spana läget. Hörs.

Where are you now - Destine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0