Sometimes being a sister is even better than being a superhero.


I morgon tar min kusin studenten (!) och då kommer min storebror hem en sväng. Då kommer det att bli mycket skratt. Jag känner mig alltid som bäst när jag är tillsammans med min bror. Han förstår mig bättre än vad jag själv gör. Han är den bästa delen av mig. Om två veckor kommer även lillebror hem ifrån London och stannar här i fyra veckor. Har inte träffat honom sedan januari. Det är först nu som jag vant mig vid tanken på att han inte bor i Sverige längre. Ändå har han bott där sedan september förra året. Jag tror att eftersom vi inte bor så nära varandra så uppskattar man tiden tillsammans mycket mera.

Mamma har fått höra många gånger att hon har väldigt modiga barn, och det kanske stämmer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej utanför kommentarsrtan som du harmed han som äter

2010-06-09 @ 09:14:45
URL: http://briitneyspears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0