Torsdag

Idag är det torsdag, som ni kanske redan har lagt märke till. Har hunnit med att fika med en av mina undebraraste vänner inne i stan och sen gick vi en promenad här hemma. Han och jag träffas inte så ofta, vilket är lite synd, men varje gång vi ses så är det alltid lika trevligt.

Om en liten stund ska jag ner till hamnen en kort stund för att segla, om vinden vill sig väl. Hoppas också att Niklas kommer ner, som han sa att han skulle göra. Har inte träffat honom sen jag sov hos honom när jag praktiserade i Stockholm.

nästa onsdag släpps Humanoid DVD/CD i Sverige och jag längtar så mycket efter den så att jag går sönder. Vill bara ha dom i händerna nu och titta, minnas, njuta och bara lyssna, lyssna och lyssna.

Nu måste jag byta om. Hörs senare.
Kuess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0