you bleed just to know you're alive


Jag har drömt helt sjuka drömmar de senaste dagarna. Jag hatar verkligen att drömma när man är sjuk. Allt blir om möjligt ännu sjukare och konstigare. I natt drömde jag bland annat att jag var tillbaka i katakomberna i Paris. Jag var vilse och försökte fråga alla döskallar där inne om vägbeskrivning.. sen bara det spårade ur ännu mer..

Ska sova nu.. snart, ska upp tidigt imorrn. Får se om jag orkar gå hela dan i skolan eller om jag åker hem efter första föreläsningen, som det känns nu så gör jag nog det. Vi får se. Natts <3

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag har försökt komma in på din blogg hela dagen men det har varit någon fel med din server stod det? Anywho, skönt att vara inne nu. =) Usch låter inte som en trevlig dröm :( Hoppas du sover drömfritt inatt. Puss

2010-01-31 @ 22:48:06
Postat av: Sheriilyn

Drömmar är så fascinerande!



Jag såg föressten Twilight för första gången häromdagen och shit vad jag tycker Kristen Stewart liknar dig!

2010-01-31 @ 23:08:45
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: Cici

Är du sjuk?? Jag med nästan. Krya på dig bb!!!! <3

2010-02-01 @ 09:53:47
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0