Tröttis

Mina ögon svider. Men jag vill inte gå och lägga mig, jag har börjat drömma mardrömmar igen.

Jag var hemma hos Alex förut och vi såg två filmer; Paranormal Activity och en film med Ashton Kutcher. Ingen av filmerna var speciellt bra, men man har ju hört så mycket om Paranormal Activity så man var ju tvungen att se den. Visst hoppade jag till ett par gånger och så, men jag och Alex skrämde upp varandra ganska bra. Det tråkiga med mig är att jag inte blir rädd. Visst, den var lite obehaglig ibland, men jag hoppar inte till, som jag vill göra. Som man borde göra när man ser sådana här filmer.

Imorrn ska jag försöka göra saker som jag bara skjuter upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0