Tom & Bill


Har precis kollat på behind the scenes videon av photoshooten med Kaulitz tvillingarna, och det glädje mig att jag förstod en hel del faktiskt utan översättning. Tvillingarna hade verkligen en av sina snyggaste dagar då i alla fall. Det ser ut som att Bill har lagt på sig lite, eller var det bara vinkeln på hans ansikte (när de intervjuade honom) som gjorde att han såg lite grövre ut? Längtar till resten av bilderna (och HQ). Jag vet redan att bilden där Tom sitter på högtalaren med hörlurar och Bill står bredvid med en mick i näven är en klar favorit. Synd bara att inte Georg och Gustav var med också, det skulle ju varit guld.

Anyhow. Nu ska jag återgå till pluggandet igen.

Kommentarer
Postat av: LINA*

dog lite när jag såg bilderna

2010-01-13 @ 20:03:03
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: tycker nästan det borde vara olagligt att visa dessa bilder offentligt, folk får ju hjärtinfakt

2010-01-13 @ 20:25:42
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0