Morrn!

Är uppe nu i alla fall. Viktor sover fortfarande och jag försöker läsa på lite inför tentan imorrn. Denna är jag jätte nervös för. På måndag kör skolan igång igen med nya kurser. Animation börjat terminen med. Under terminen ska jag även göra ett utvecklingsprojekt. Jag och Anna ska göra varsin portfolio och jag håller på att skissa på min, samt väljer ut lite bilder och arbeten som jag ska ha. Jag har ändå en del att välja på faktiskt och det är skönt.


Grr. Älskar verkligen hattar på killar, det är såå snyggt!
längtar efter resten av bilderna. Ska några av er köpa tidningen?
Personligen kan jag inte bestämma mig.

Kommentarer
Postat av: mirre

I will ;)

2010-01-13 @ 14:14:00
URL: http://mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0