Måndag

Hmm. Jag har verkligen försökt att sätta mig ner och plugga hela dagen. Nu har jag ändå suttit i 40 minuter, vilket jag tycker är starkt gjort av mig.

Annars har jag sett klart på filmen jag började på igår, sett Stjärnorna på slottet (tommy körberg och kjell bergqvist är ju med - det går inte att missa) och trixat lite med datorn.

Om någon timme ska jag bege mig in till Lidköping för att möta upp töser och äta gott och sjunga singstar. Anna har ju QUEEN skivan så den lär spelas ett par gånger i kväll i alla fall. Lätt att jag kommer att vinna.

Ska ta med mig kameran och försöka smälla av några bilder.
Vi hörs senare ikväll/natt eller imorrn igen.

Om exakt en månad befinner jag mig i göteborg i väntan på Thåström. Om exakt två månader befinner jag mig utanför Globen i väntan på Tokio Hotel. Lyckorus ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0