Jan. 18, 2010

Idag kändes det riktigt bra att vara i skolan. Vi kommer att läsa jätte roliga kurser! Animationen kände jag direkt att detta var något som jag verkligen skulle gilla, och jag hade rätt. Vi ska göra en animerad film i flash på ca. 3 minuter. Jag kom på värsta bra idén och de andra nappade. Jag ska hitta passande musik nu, och det är kul att jag får göra det, eftersom det är det jag älskar. Jag fick bara en tillsägelse: Inget Tokio Hotel :P
Men, men, jag har redan låtar i huvudet som jag ska lägga upp som förslag. Vad det är för idé tänker jag inte berätta ännu, men ni kommer garanterat få följa med under tiden och se resultatet sedan i mitten av mars.

Vi var också på en föreläsning i Produktutvisualisering och Design. Men det var bara en introduktion, och inte så jätte spännande.

Jag är i alla fall as pepp på skolan nu, och jag vill påpeka att jag inte tar emot några nya bloggdesigner. Jag kommer inte att ha tid just nu, dels för att jag ska hjälpa en tjej med en hemsida, och dels för att jag ska försöka lägga mer fokus på skolan (tro det eller ej!). Jag tror att ni förstår, och det är det som är så skönt med er.

Vi slutade lite tidigare idag, och därför har jag nu hunnit med att ändra lite i min portfolio, skriva lite på mina praktikansökningar (som inte är klara ännu - panik!) samt att jag blivit klar med en illustration som jag kommer att lägga upp innan jag åker senare.

Jag ska nämligen på bio idag med Cici, hennes syster och hennes pojkvän. Vi ska se snabba cash.
Mitt internet låg nere i 20minuter förut och jag fick typ panik. Sen gick mina tankar till Cici, vars dator är sönder. Förstår inte hur hon överlever. Skulle min baby paja så skulle jag gå under.

I morgon får vi pengar och jag håller på att få ihop ett par sidor som ska in i en kalender jag ska beställa. Jag är klar med 2 av 4, kommer slänga upp resultatet sen när jag har det i näven.

Nu ska jag fortsätta att skriva på mina praktikansökningar. Wish me luck.
Slänger upp bilden lite senare också, som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0