Hej hej hej

Var ju som sagt hemma hos Cici igår kväll och såg på två filmer. Marley och jag - helt okej. Jätte mysig och över förväntan, samt American Psycho - som inte var bra alls. Jag är ledsen men den är inte bra. Vi satt typ och skratta igenom hela filmen, haha.

Ikväll kommer nog mamma och pappa hit. De ska fira mig lite, och jag får se vad vi hittar på.. Nu ska jag fixa lite med hemsidan som jag ska pyssla med nu i januari och lite bloggdesigner. Skönt att ha något att göra i alla fall.

Sen så vill jag pusha för Mirres hemsida, den är uppdaterad med nya bilder och lite smått och gott. Kvinnan befinner sig just nu i LA och lever livet. Nice.

Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0