...

"Vänner är sådana ovanliga människor som frågar hur du har det och sedan väntar på att få höra ett ärligt svar"

Mitt internet låg nere igår, därav brist på uppd. Nu lagar jag mat och läser gamla texter som jag hittade i förrådet. Skriver mer senare. Tack för alla kommentarer på Tom bilden, det värmer mig ♥

btw, såg precis dom nyaste bilderna på Bill. Hans outfit går väl att diskutera, men han är verkligen så himla vacker. Älskade hans byxor och när jag har smala ben ska jag införskaffa mig sådana ;)

Kommentarer
Postat av: Emma-Liisa

jag gillar när du lägger in citat, för du hittar fina sådana, eller om du hittar på dom själv eller a! :D

2010-01-19 @ 17:50:28
URL: http://emmamikkola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0