"She believed in dreams, alright, but she also believed in doing something about them. When Prince Charming didn’t come along, she went over to the palace and got him." - Walt Disney


Ibland önskar jag att det fanns någon som jag kunde be om saker. Saker som har med design, photoshop och illustrator att göra. Någon som kunde göra saker åt mig, och göra mig glad.

Just nu, i denna stund känner jag mig så fruktansvärt hjälplös och deppig. Men jag har verkligen ingenting att vara deppig över. Denna dagen har varit bra. Jag hittade tre gratiskuponger på Jensens och jag, Alex och Hannes gick dit och åt efter lektionen i Animation (som är en av de roligaste vi har). Vi kollar på film hela tiden och analyserar (intui huvudet).

Nu ska jag gå ut och gå en kort sväng, rensa huvudet. Har lyssnat på väldigt lite musik de senaste dagarna och det gör mig tokig. Snart är det dags för konserter. om 22 dagar är jag i malmö och lyssnar på rammstein.

God natt, mina änglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0