Det värsta sättet att bli väckt på.

Jag hatar att bli väckt av pappa. Han sparkar alltid på dörren när han kommer in och skrämmer livet ur en. Sen pratar han med så hög röst så att man bara blir förbannad och skriker åt honom och ber honom att försvinna.

I morse kom han in halv tio, sparkade på dörren och började ropa ACHTUNG! ACTUNG! RAUS! RAUS! DAS AUTO ÅKER OM EN HALVTIMME!

Typ så. Jag har aldrig varit så irriterad som jag var på honom just då. Jag är en morgontrött människa och hatar att bli väckt..

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Usch jag hatar verkligen också att bli väckt brutalt! Man blir på så himla dåligt humör!

2010-01-03 @ 14:15:44
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0