Det är inte lätt att vara såld på någon som inte går att nå


Dagen började inte helt okej. Jag vaknade klockan halv två. Ja, halv två! Lyssnar just nu på Ayo – Betongdjungelboken, och jag kan helt ärligt säga att jag gillar den låten. Någon som minns den?
Denna dagen har varit skit rent ut sagt. Jag har mått jätte dåligt hela dagen och suttit instängd i lägenheten. Jag har inte orkat prata med någon, bara varit allmänt bitter helt enkelt. Jag drömde mardrömmar i natt också. Jag var ute och gick i två timmar förut och då kändes allting lite bättre i alla fall.

På onsdag händer det något roligt! Då ska jag åka hem till mor och far och för första gången sedan i somras (?) så är hela familjen samlad. Alla barnen är hemma och på torsdag morgon ska vi åka upp till säfsen och åka skidor! Så gott som hela släkten ska med och det blir ett glatt gäng på runt 25pers. Det kommer bli helt awesome!

Skolan börjar imorrn igen och jag börjar klockan nio med Animation, och sedan på eftermiddagen har vi Produktvisualisering och design, men jag minns inte om jag ska läsa den kursen eller inte (jag tror det dock).

De kommande månaderna kommer att bli jätte bra. Jag ska se Thåström (hoppas jag!), Rammstein, Tokio Hotel och jag ska åka utomlands en snabbis, jag ska pierca mig och försöka ragga en praktikplats. Jag har många fantastiska stunder att se fram emot.


en dag försvinner jag ur dina ögon, som en svår och jobbig grej

Kommentarer
Postat av: Mariam

sv: Tack för dina fina kommentarer bb! Du är guld <3



Haha nostalgi på den låten faktiskt!

2010-01-18 @ 01:28:57
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: CICI

sötis tussis!

2010-01-19 @ 15:47:16
URL: http://cicii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0