I think I've found my place, even if I don't know where it is


Ibland är jag lite rädd för att sätta mig själv i rullning. För det känns som att jag skulle fortsätta att rulla, utan att kunna stanna. Fast det jag är mest nervös över är väl att rulla över någon. Men visst måste man göra det om man vill nå dit man vill?

Jag tänker för mycket.

Oh, jag drömde att jag satt ute i ett tunt nattlinne medan regnet öste ner över mig. Den är en av de bästa känslorna jag vet. När det regnar så där fint, inte för hårt och inte för mjukt, utan alldeles lagom. När det är som bäst att gå ut och gå, eller sätta sig i en skog och bara låta regnet falla ner över en och man sluter ögonen och lutar huvudet bakåt och känner vattendropparna mot sitt kalla ansikte.

Jag är en sann vatten människa. Jag är uppväxt nere vid sjön, och när jag seglar är jag en av de lyckligaste och friaste människorna i hela världen. Att känna vinden blåsa i sitt hår, att känna att man har kontroll och att andra som är med på båten litar på en till 110% gör mig stark. Jag vill ha sommar nu.

God natt.

If I'm not back this time tomorrow - carry on, as nothing really matters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0