You know you got it - if it makes you feel good

Sitter och lyssnar på Janis Joplin och skissar på en layout till min portfolio. Jag skrotade idén om flash hemsida, eftersom jag inte kommer att hinna göra den. Är lite frustrerad över att jag inte kan öppna Dreamweaver här hemma, alla andra program fungerar utom just det. Jag har dessutom lyckats att stänga ner ett fönster i Visual Studios, som jag flitigt använder, och jag har ingen aning om vart jag hittar det någonstans.
Oh, Dogs Unleashed (:

Mina skor pajade idag också, dragkedjan på ena kängan gick sönder, och det är mina favoritskor. Tur att jag har ett par andra kängor, så att jag inte behöver gå runt i converse..

Idag har inte varit en bra dag. Jag är sjukt deppig och jag vet inte varför. Återkommer lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0