Jag vill ha en stavmixer

jag är så sjukt sugen på smoothie. Jag har varit det i flera dagar. Tänkte faktiskt på Cici precis, och då ringde hon till mig! Hur stor är den chansen. Hon ska iväg till nässjö nu och gadda sig. Ska bli sjukt spännande att se resultatet sen :D

åååh, jag ska handla sen, och göra min egen smoothie, utan mixer. Det kommer nog inte att gå så bra, men det struntar jag i. Dessutom ska jag köpa djungelvrål också!

Jag är fortfarande inte frisk heller, inte okej. Men jag är på bättringsvägen tack och lov. Sitter i skolan nu och håller på med tre bloggdesigner samtidigt. Varför? Ja, det undrar jag med. Jag tänkte ha en slags auktion i helgen, hur jag ska göra den vet jag inte riktigt ännu. Antagligen på tradera? Smidigt och bra? Om någon vill ha dom vill säga, usch, jag hatar den tanken....

Anyway, IDAG ska jag ha möte med min handledare. Klockan halv två. Jag får börja skissa lite nu, herregud, upptäckte precis att jag ser dubbelt..


Kommentarer
Postat av: SORA

åhh jag gjorde smoothie igår! MUMS!

2010-02-03 @ 12:26:31
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Zizi

mhhm... djungelvrål!

2010-02-04 @ 18:40:18
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0