I skolan

skriver rapport. Eller ja, förösker. Det går sådär. Försöker undvika allt som har med THs turné att göra. Jag har klarat en dag.

Jag är så trött, somnade inte förrän två i natt. Kunde verkligen inte somna. Ikväll ska jag på bio med Anna och co. Vi ska se Shutters Island. Skönt att man får pengar på torsdag, även om dom kommer att försvinna lika fort nu när jag ska till köpenhamn, sthlm och gbg. Tack och lov kommer jag ju att bo relativt billigt så det är mest mat och resor som kommer att kosta. Neh, go, Sofia - GO!

Kommentarer
Postat av: E v e l i n a

Det är överdrivet svårt att försöka undvika att inte se bilder eller läsa något om turnén! Du är duktig som klarat dig så länge ;)



Jag tänkte bara fråga en sak om det du skrev; vad är det med kö-nummer osv? Jag har försökt läsa mig till om de danska fansen bestämt ngt, men det verkar rätt så tomt på den fronten. (Förutom någon kommentar om att de absolut inte tänker låta svenskarna bestämma om kön... ) Har jag missat något?

2010-02-23 @ 14:37:58
URL: http://evelinamx.blogg.se/
Postat av: Zarah

urgh.. det är likadant för mig; mina pengar kommer försvinna i ett svep! Men det är TH värda :D

Inte länge kvar nu!!

2010-02-24 @ 10:58:58
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0