Feb. 11, 2010

Okej, alltid när jag kollar på en serie tycker jag oftast att huvudpersonerna är.. blä. Jag vill ha karaktärer med lite ös i sig. I Glee älskar jag Idrottsläraren, i Scrubs älskar jag Dr. Cox och the Janitor och nu i vampire diaries älskar jag Elenas lärare.

Jag dras alltid till dom lsom är rappa i käften, som driver med andra. Varför?

Anyway, Vampire Diaries är slut. Två avsnitt är över, och jag gillade serien på något konstigt sätt. Första avsnittet gillade jag inte alls, det påminde för mycket om Buffy och Twilight. Men jag tror att den här serien kan ta sig lite, och bli bättre.

Och måste jag välja mellan Stefan och Damon så blir det lätt Damon - mums!

nu blire Glee <3

Kommentarer
Postat av: Zarah

OMG bilden.... så het!

2010-02-12 @ 14:52:18
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0