they come and go - like you


HELVETE vad dom skriker i Americas Next Top Model. Man får ju hörselskador för mindre.. Har precis gjort fyra signaturer till th skandinavien. Publicerar dom här i bloggen i morrn. Är ni jätte nyfikna så kan ni kolla in på mitt deviantart konto, dom ligger redan där serru. Ingen vattenstämpel på dom heller, vilket känns lite läskigt. Jag är ju väldigt noga med det annars, eftersom jag vid ett flertal tillfället hittat wallpapers som jag slitit med och som hamnat på forum och folk har hävdat att det är dom själva som gjort dom. Dessutom har jag hittat bilder där folk har beskärt dom och tagit bort mitt namn och satt dit sitt eget. Sådant gör mig väldigt arg, eftersom jag försöker sätta mitt namn på ett sätt så att det inte ska förstöra alltför mycket av bilden i sig (vilket betyder att det är ganska lätt att ta bort om man vet hur man gör).

Upptäckte att jag måste fylla i min tatuering lite också. Så nästa gång jag åker ner till Skåne så ska jag göra det, förhoppningsvis blir det i januari. Nu ska jag gå och lägga mig, ska upp vid sex. Pepp.

Guten nacht.

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

I love your tattoo on show!

2010-12-14 @ 21:47:00
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: Sebastian

snygging!

du var med i min dröm häromnatten! ;)

2010-12-15 @ 01:51:44
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0