Hurricanes and suns - Tokio Hotel


Videon var inte alls som jag väntat mig. Men jag gillade den just för att den visade både gamla och nya klipp. Även om att idén med en massa videoklipp ihopsatta börjar bli lite tröttsam (även om det är kul att se). Men det är en bra video inför släppet av deras Best Of album. Även om jag oftast föredrar att en musikvideo berättar en slags historia. Jag älskar verkligen Spring nicht videon, den är min favorit alla kategorier. Rette mich ligger också högt upp på listan.

Toms min på 2:25 är ju oslagbar och jag älskar glädjen som speglas i hans ansikte just där.



Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

I love this video but I wish it could have been something new!

2010-12-02 @ 15:44:43
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: UMA

Håller verkligen med dig. Spring Nicht är min favorit, helt... underbar.

2010-12-02 @ 16:43:03
URL: http://HTTP://UMAPUMA.BLOGG.SE
Postat av: Erica

Jag gillar videon till Hurricanes and Suns väldigt mycket. Jag gillar hur den får mig att tänka på hur mycket som hinner ske under fem år och hur det på något vis blir extra tydligt genom att allt sker baklänges.



Men jag gillar de flesta av Tokio Hotels videor väldigt mycket. Min stora favorit är nog Durch den Monsun, då jag tycker att den är så estetiskt vacker. Men Rette Mich kommer på en nära andraplats. :-)

2010-12-02 @ 17:11:11
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0