hey, everybody shout


Drömde om personen ovan i natt. Kändes så fel att vakna i morse. Men jag tror också att det är drömmen som bidragit till att jag faktiskt är på bra humör innan frukost. För jävlar vilken dröm.

Igår lyssnade jag mycket på Bob Dylan. Han är egentligen inte mycket till sångare, men musiken och texten är riktigt bra. Fantastiskt.

Ikväll ska jag åka till Säve och hämta Viktor och Neola. De kommer ifrån London, om alla flyg går som dom ska, men från Stansted så går de flesta flygen i tid. Det är mest Heathrow som har problem.

Igår så umgicks jag lite med mina kusiner, och jag måste säga att vi är verkligen störda. Men det är så skönt att umgås med människor som man kan kommunicera med utan ord. Varje lite rörelse kan man läsa av direkt. Man ser deras tankar bara av att kolla på dom. När man kan prata med någon utan att säga ett ord, det är då man vet att man verkligen kommer hålla fast vid de personerna hela livet.

Vi började i alla fall prata om juldagen, vi har ett litet problem som vi förstorar upp, för det är så vi alltid gör. Men så tänkte jag att det är väl ingen panik? Juldagen är ju inte förrän om två veckor. Då kollade mina kusiner på mig och sa Nej, Sofia. Det är på lördag. Fuck.

Det är verkligen på LÖRDAG. det är julafton på FREDAG. Det är om TVÅ dagar. Snart är det 2011. Det är sjukt hur fort december går..

Och jag är ganska off vad det gäller allt vad det gäller design under jul och nyår. Jag tänker umgås med mina bröder som jag träffar alldeles för sällan + att min storebror har tagit min datahörna så jag har ingen vettig plats att jobba vid.

Kommentarer
Postat av: Moa

Härligt inlägg :D

Postat av: Malin

Haha, God Jul på dig!!

och fortsätt med dom drömmarna, har aldrig haft så bra sex som då ;)

2010-12-23 @ 10:51:57
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0