Det som får mitt hjärta att slå ett extra slag är när någon som man inte hört ifrån på ett tag plötsligt hör av sig och det är precis som vanligt. Många av mina vänner träffar jag väldigt, väldigt sällan, men när vi väl tar kontakt och ses igen så är allting precis som det alltid har varit, även om tiden däremellan kan vara lite stel och tyst. Och det är det som gör mina vänner så himla bra. Det är då man känner att man inte glöms bort.

Till er som bor alldeles för långt ifrån mig: jag saknar er och tänker på er väldigt, väldigt ofta. Ni är värdefulla och starka och jag är så tacksam över att jag fått lära känna er och för att ni finns, stöttar och återvänder till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0