Disney humor



Lätt två av de roligaste disney filmerna som gjorts!
Herkules och Kejsarens nya stil.

I veckan som kommer ska vi ha ett Disneymaraton, och troligtvis kommer dessa filmer att köras. Det är inte roligt att kolla på Kejsarens nya stil med mig och mina kusiner. Vi kan typ hela filmen utantill och skrattar innan det ens blir roligt. Det är som när jag ser på Lejonkungen, kan nästan hela utantill - fortfarande.

Vilken är er Disney favorit? Min är Lejonkungen och Robin Hood. Skönheten och Odjuret är också så otroligt vacker, och Tarzan. Men ja, Lejonkungen har alltid varit en av mina absoluta favoritfilmer.

Kommentarer
Postat av: Kristine

Herkules :D Lejonkungen är ju en klassiker också men jag skrattar så förbannat mycket när jag ser på Herkules!

2010-12-23 @ 11:51:23
URL: http://namelessragdoll.blogspot.com/
Postat av: Sheriilyn

Törnrosa!

2010-12-23 @ 14:47:01
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0