sony ericsson aspen


Kolla vilken skönhet. Jag har hållt den i mina händer och jag blev helt förälskad. Den är så fin. så fin, så fin. Vill ha, vill ha. För dyr, för dyr. Plus onödigt mycket saker på den. Jag ställer inte höga krav på en mobiltelefon.

Huvudsaken är att jag ska kunna sms:a och ringa, resten spelar liksom inte så stor roll. Visst är det kul att ha en bra kamera i den, men förutom det så kvittar allt annat. Jag lyssnar aldrig på musik i mobilen, aldrig. Det enda som är roligt med den telefonen jag lånat av min kusin är att jag kan välja egna låtar att ha som ringsignaler. Ja, jag fick en sådan telefon för en månad sedan, innan dess har jag bara haft en superenkel, men ändå väldigt söt mobil, utan några speciella funktioner.

Som sagt, mobiltelefoner står inte högt i kurs hos mig. Tror det är för att jag är så klantig så att jag alltid tappar dom, så därför vill jag inte ha någon dyr eller superfräsig. Det känns onödigt.

Dock är det annat med musikspelare. Jag har en iPod touch. Jag har alltid haft höga krav på musikspelare, och den älskar jag verkligen, och vakar över den med mitt liv. Måste köpa ett par nya hörlurar bara och sen är den komplett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0