Men tja!


MUMS

Har varit på strip aerobic ikväll. Det var faktiskt skitkul och vi ska nog dit nästa vecka igen. Mycket dans och stegkombinationer. Kommer ha fet träningsvärk imorrn i rygg och lår, men det var skönt. Det första instruktören gör  är typ att sätta sig ner och särar på benen och sätter ner underarmarna i golvet mellan sina ben som ligger rakt ut åt sidorna. Jag kollade förskräckt på min kusin Anja och jag tror vi tänkte samma sak är detta nivån på detta passet så dör jag.

Jag lever, och jag kommer att ha ont imorrn, men det känns bra i sinnet. Nu ska jag återgå till att diskutera min Lasse Berghagen är en alien-teori med Lina, samt fortsätta att se På Fortet och irritera mig över Pernilla Wahlgren och Elvis uppe i tornet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0