Happy 5th birthday!

För fem år sedan släppte fyra pojkar från en liten småstad i Tyskland sin första singel. Nu, fem år senare har dom där små pojkarna fått möjligheten att resa över hela världen och lever ett liv man bara vågar drömma om. Singeln hette Durch Den Monsun, och bandet var så klart Tokio Hotel.

Jag har varit en del av deras musik i 2,5 år, men det känns som mycket längre. Jag är glad att vi fann varandra. 2,5 år och kärleken växer sig bara starkare för varje dag. 2,5 år, och det kommer att bli fler. Många, många fler.

Tack för allt ni ger mig.



Kommentarer
Postat av: Lina*

Kärlek kärlek kärlek är allt jag kan säga om dessa fina pojkar som man knappt längre kan kalla pojkar.

Underbarat tagit del av 4 av dessa fem år. fatta mycket man har fått igenom deras musik, mer än bara musik , vänner och konstigt nog en livstil <3

2010-08-15 @ 21:53:08
URL: http://missinna.blogg.se/
Postat av: Erica

Oh, jag gillar verkligen bildkombinationen högst upp. Man ser verkligen hur de har vuxit upp, fast samtidigt inte förändrats särskilt mycket. :-D



Jag känner också igen mig väldigt mycket i det som du har skrivit under (fast jag har "endast" lyssnat på dem i lite mer än 1,5 år).

2010-08-15 @ 22:08:01
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0