Young Lust: The Aerosmith Anthology



Efter att under flera års tid lyssnat på lite Aerosmith låtar, utan att egentligen vet att det var Aerosmith som jag lyssnade på så tog jag äntligen tag i saken och sökte upp dom på spotify. Jag fastnade för detta albumet, en smlingsskiva som jag totalt älskar, älskar, älskar.

Denna skivan har jag lyssnat på konstant under mina veckor här i Stockholm, och den har varit ett fantastiskt stöd och har tagit bort alla jobbiga tankar och känslor för en stund.

Lyssna på de tre låtar nedan om du inte orkar lyssna igenom hela skivan.
The Other Side
Angel
Janie's Got A Gun

Kommentarer
Postat av: PeytonVega

Omg you and I can have bonding sessions over Aerosmith. Steven Tyler is so sexy. xxx

2010-04-12 @ 19:58:41
URL: http://peytonvegas.blogg.se/
Postat av: Larri

Åh,aerosmith <3

btw,ska du se dem på sweden rock festivalen?? :D

2010-04-12 @ 20:29:27
URL: http://spruttibangbang.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0