When I fall and hit the ground I will turn myself around


Hey you.
Har precis kommit hem ifrån Alex. Vi såg den nya filmen Bounty Hunter och den var ganska dålig. Surprise! Anna och Alex åker ju upp till Stockholm i natt, för att sedan ta sig vidare till Kina via Ryssland. Runt ett åker dom, och jag ska följa dom ut till bussen och säga hejdå till dom. De ska vara borta i en hel månad, och det ska bli spännande att se hur dom klarar sig där borta (:

Nu ska jag packa lite inför min tillbaka färd till Stockholm. Jag måste packa ner mina solglasögon nu direkt när jag kommer ihåg det.

Imorrn ska jag käka frukost på Claras tillsammans med Cici, som jag inte träffat på evigheter!

Hörs lite senare..

Kommentarer
Postat av: Cici

<3

2010-04-10 @ 22:39:36
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: SORA

SV: haha det var faktiskt inte kallt! det va 20 grader så jag var as varm XD men det blåste vatten från fallet så man va helt :S ändå XD för bilden e tagen vid niagra fallen XD

2010-04-11 @ 16:24:29
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0