Purple haze all in my brain lately things don't seem the same. Acting funny and i don't know why excuse me while i kiss the sky


Dessa ögon drömde jag om i natt när jag till slut lyckades somna. Skönt att inte drömma mardrömmar så mycket längre, och desto bättre att drömma om något sådant här. Jag har drömt väldigt mycket om Bill det senaste. Min kropp kanske känner på sig att jag är inne i en lite tyngre period igen och vill därför försöka göra mig lite gladare i mina drömmar. Tack till den i så fall.

Kommentarer
Postat av: mirre

så vacker (men kvinnlig) make! Brynen är ju värsta drömmen att ha som kvinna.. haha

2010-04-08 @ 17:25:03
URL: http://blog.mtv.se/mirre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0