Inte okej

Bruce Springsteen – Outlaw Pete
Sitter och nynnar på Outlaw Pete. Så sjukt bra låt!

Jag försöker att inte luta mig bakåt mot ryggstödet alltför mycket, för jag ramlade igår och slog i ryggen i soffan, så jag har ett stort märke där som ömmar.

Jag ska berätta hur det gick till. Jag hade suttit på mina fötter och dom hade somnat, när jag reste mig så vek sig bara benen för mig och det resulterade i att jag dråsade  i backen och slog ryggen i armstödet. Inte jätte lyckat och inte heller mitt fel.

Dessutom försov jag mig i morse och kom för sent. Lyckat, verkligen.

En ny design kommer att dyka upp ikväll troligtvis. Nice.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har också lyckats med detta-lätt hänt (;

2010-04-27 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0