In your shadow I can shine wallpapers


- orginalstorlek grå version 1 -


- orginalstorlek grå version 2 -


- orginalstorlek svart -

Fotot längst till vänster är taget av Sara (hoppas det är okej att jag använder den)
Alla andra är tagna av mig.

Alla foton är tagna i Köpenhamn 1/3 2010.

Jag tänkte inte göra en svart wallpaper först. Men sen kunde jag inte låta bli att testa, så jag slängde in en sådan också. Hoppas ni gillar dom. Dessa satt jag faktiskt med i ungefär 45 minuter, vilket är väldigt lång tid för att vara jag.

Jag tillägnar dessa till alla som stöttar mig och ger mig den uppmuntran jag behöver för att ständigt bli bättre och bättre. Ni som finns där och gillar det jag gör. Tack så jätte mycket!

Kommentarer
Postat av: SORA

Gör absolut ingenting! så himla fina!!

2010-04-19 @ 22:26:21
URL: http://sorax.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

LOVE LOVE LOVE

2010-04-19 @ 22:27:44
URL: http://amieewhitney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0