Hemmisch!


Sitter nu i mitt rum i stockholm och äter brända köttbullar och överkokta makaroner Sofia style. Jag har än en gång bevisat att jag faktiskt inte kan laga mat.

Jävlar vilket fint väder det har varit i helgen! Igår var jag och min storebror hos mormor en sväng och käkade oss mätta - hur mycket vi än säger till henne att vi inte har gått ner i vikt så verkar hon inte tro oss och försöker stoppa oss fulla med en massa godheter.

Igår hjälpte jag även pappa att byta däck på båda bilarna. Ja, det är sant. Det värsta är väl kanske att jag tycker att det är så himla roligt också! Men det är skönt att man bara behöver göra det två gånger om året.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen ska jag plöja igenom ett avsnitt av vampire diaries, som jag missade i torsdags. Sen ska jag kolla på någon film som ligger och skräpar på datorn. Dear John kanske?

Någon som bor i Stockholm och känner sig manad till att klippa mig kan ju gärna lämna en kommentar om det. Behöver trimma till min sidecut. Bitte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0