Först och främst..

.. vill jag säga HEJ till alla nya människor som hittat hit. Hur ni gjort det är för mig ett mysterium, men jag blir ändå glad att ni återkommer. Fortsätt gärna med det!

Igår efter praktiken så blev det helt kaos i mitt huvud och överallt annars. Tunnelbanan ifrån Karlaplan var inställd, så jag blev tvungen att ta bussen. Jag hoppas så klart på bussen åt fel håll och efter en kvart så insåg jag att jag åkte fel. Jag fick snällt kliva av bussen, gå över till hållplatsen på andra sidan och ta bussen tillbaka igen. Intill mig hade jag en snäll tjej som sa att jag skulle vara framme innan halv sju (då bion började). En bussresa som vanligtvis tog 20 minuter tog istället 40, och den snälla tjejen sa att jag kunde hoppa av två hållplatser innan hötorget och gå, eftersom det antagligen skulle gå fortare än att ta bussen.

Så det gjorde jag, och jag gick inte, utan jag sprang som en idiot. Herregud! Men jag hann! Bion var försenad med fem minuter så jag hann i tid. Mohaha!



Jag skrev en recension om filmen igår när jag kom hem, efter att ha kollat på super bad på sexan och pratat lite med mamma och pappa i telefon. Recensionen kommer förhoppningsvis upp idag, eller imorrn.

Jag hade svårt för att somna igår. Det är jobbigt just nu att inte vara hos sin familj. Därför var det skönt att prata med dom i tele igår. Jag ska hem till jönköping ikväll. Biljetten är bokad nu, och jag kommer hem på söndag igen. Det slog mig igår att jag just nu har tre ställen som jag kallar hem. Lidköping, Jönköping och Stockholm. Intressant det där.

Vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: LINA*

sv: men du är snyggare,

hahah fy fan vad härlig bild

2010-04-09 @ 15:27:06
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0