Solbränd och stark som ett A4 ark.

Nadia har konstaterat att jag har en smal näsa. Och att jag är 1dm längre än henne.
"Jag som trodde att jag var längre än dig!"

Jag har känt henne i ett år. Hon är underbar.
Nu ska jag stänga av datorn. Huvudet dunkar och ögonen svider.

Jag vill göra något radikalt med mitt hår. Raka av det eller något. Men fasen vad jag skulle sakna det.
Om tre veckor åker jag till Stockholm. Träffar mina favoritpojkar Erik och Niklas och dansar till Billie Joes underbara stämma. Jag längtar.

Guten nacht, prinzessin


Kommentarer
Postat av: Anonym

raka lite på ena sidan av huvudet, det är skit nice, funderar på att göra det själv med skulle som sagt med sakna deet

2009-09-22 @ 22:33:04
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0