Ont i ryggen!

Efter att kämpat med min tv bänk ifrån ikea i någon timme, samt pusslat (stavas tydligen med s, har alltid stavat det med z) ett svartvitt pussel, som inte ens är klart till hälften, samt lyssnat på Alex och hennes glädje fnatt i ett X antal timmar sitter jag nu framför datorn och lägger över musik till min ipod TOUCH. Jag är så glad när jag tittar på den att jag nästan börjar gråta, även om den krånglade som SKABB igår kväll. Satt med skiten i fem timmar, googlade och grejade tills jag till slut fick tårar i ögonen av trötthet.

Vi redigerade film idag som sagt, och det gick ganska bra, även om jag fick lite ångestkänslor när jag såg Annas film. Skit bra var det jag såg, vilket resulterade i att jag ändrade hela min.

Vi gick sen till Machuset. Dom hjälpte mig att återställa min iPod.
"det borde inte kommit upp en varningsruta" var säljarens svar. Nej, det borde det inte, men det gjorde det nu.
Jag sa att jag alltid har otur med tekniska prylar.

Min brors reaktion när jag talade om problemet för honom "Du har sån tur med dina tekniska prylar!"
Yes.

Nu ska jag sluta skriva, för jag kommer bara flumma ut som skabb. Sorry.
Tjing!

Kommentarer
Postat av: Zizi

Tack, nacken känns bättre och bättre för varje dag :)



Hoppas din iPod slutar att krångla nu!

Och jag väntar på bild på den. Jag är nyfiken på graveringen :)

2009-09-16 @ 10:21:22
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0