Automatic.

Jag drömde om att TH kom hit på signering. Det var helt galet, jag drömde om alla jag tjötat med på msn, och att jag käkade glass med Mimi :)
Det var guld.

Sitter i skolan nu och jag gör egentligen ingenting alls. Alex mobbas som vanligt, och Andreas och Nadja tjötar om mat. De tränar inför redovisningen senare idag, jag ska tack och lov inte säga någonting idag, eftersom jag tog den förra redovisningen.

Jag är aptrött. Min dygnsrytm är åt helvete och jag skojar inte. Jag har sovit i snitt fem timmar per natt. Inte okej. Vi ska snart iväg och käka, blir antagligen Jungle Thai.. men vi har egentligen inte råd med det alls. Men det är gott, så det kan hända att vi hamnar där ändå... Jag vill ha mina skor, skinnjacka och en ny gitarr. GE MIG.

Hörs senare. Küss

let's have some fun, this beat is sick..

 


Kommentarer
Postat av: Mimi

Awww! That just made my day.

2009-09-02 @ 12:46:56
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0