Jag är lite irriterad

Jag vaknade första gången vid tio av att någon jävel BORRAR och HAMMRAR. Jag vet inte vart det kommer ifrån heller, trodde det var min granne, men nästa gång jag vaknade (runt tolv) så lät det någon helt annanstans. Alex har också hört det.

Ah, nu börjat hamrandet igen!

Igår såg jag och Alex på Harry Potter and the half blood prince, och den var riktigt dålig. Ungefär 1,5 timme för lång och sjuuuukt seg. Blev väldigt besviken.

Vi ska ner på stan igen, efter att hon kommit ur duschen (överambitiösa jävel). Dvs. Jag behöver klä på mig. Jag kommer eventuellt komma hem med en klänning idag, men jag har inte speciellt höga förhoppningar faktiskt.

Btw, skulle åkt hem i helgen egentligen, men det blir till nästa helg istället. Då kommer nämligen min kusin och hälsar på tillsammans med hennes nyfödda Matilda (:

Och nu kom borrandet igen, YES!! Jag har saknat dig!


ILY

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: jag kommer arbeta i Österrike i ett halv år och jag kommer hem i mitten av april så ja hade velat ha konserterna i slutet av april. =S Jag har inte heller sett dom live, men hade kunnat offra en hand för det... ;)

2009-10-24 @ 12:44:08
URL: http://sofiacharlotta.webblogg.se/
Postat av: Erica

Jag tycker att Harry Poter and the Half Blood Prince är riktigt bra. Jag blev inte besviken på den. :-P



Fin blogg du har i alla fall! Och du verkar ha bra musiksmak. Jag gillar nämligen också Tokio Hotel väldigt mycket och en hel del annan musik som du har skrivit om. :-D

2009-10-24 @ 16:21:49
URL: http://iryccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0