Vi fyller skallarna med sånt som inte finns.

Där jussi står staty - Mimikry.


Ligger just nu i sängen och kollar på Walk the line. Det var ett tag sedan jag såg den nu och den blir bara bättre och bättre för varje gång.

Jag är supertrött, men har så ont i huvudet att jag inte kan sluta ögonen. Har ni haft sådan huvudvärk någon gång? Kan i alla fall meddela att det är fruktansvärt. Det är spänningshuvudvärk. Jag har bitit ihop käkarna större delen av dagen, och det är troligtvis därför jag har så ont. Förstår inte varför jag utsätter mig själv för sånt där.

När jag kollar på klockan känns det ändå helt okej. För jag vet att jag kommer att somna i tid idag. I natt kunde jag verkligen inte sova. Mardrömmar som vägrar försvinna och till slut gav jag upp och läste lite ur Heroin Diaries.

Imorrn blir det nog en ganska lång skoldag. Vi ska vara klara med allt till tryckeriet på fredag. Jag tror det kommer att bli bra. Ska lägga upp resultatet sen här på bloggen när allting är klart.

Vi hörs imorrn.
Tjing

when i hear that whistle blowing, i hang my head and cry

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

Uh konsekvenser av spänningar är helt hemskt. Har väldiga stressproblem så jag går en mystisk kurs om kroppsmedvetande (eller kroppskännedom heter det kanske) - superbra ska jag säga dig! Var även och fick en bettskena att sova med förut då jag biter i tungan vilket har resulterat i att jag får kramp och nervryckningar på vissa ställen i den ibland. (Vet inte om det beror på det eller om det är mitt psyke som spökar, men värt att testa i alla fall.) Den hjälper även mot spänningshuvudvärk och sånt om man ligger och biter ihop i sömnen, vilket jag ibland gör och då vaknar med jätte huvudvärk. Testat bettskena?

2009-11-18 @ 00:39:36
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0