Tre dagar kvar..

till EMA och MTV visar specialprogram om EMA just nu. Jag orkar dock inte kolla på det mera, för jag ska ut och gå. Jag är jätte trött även om jag sovit helt okej de senaste nätterna.

Ikväll pysslar jag med bloggdesigner, har som vanligt flera stycken på G, och jag hoppas att dom kommer att dyka upp inom några dagar.

Fick reda på vad vårt projekt i Grafisk Design 2 skulle handla om. Vi ska göra en Grafisk profil för ett par jeans. Förklarar senare vad det innebär, vi har i alla fall väldigt ont om tid, FYRA VECKOR. Det är ingenting!

Jag kommer nog att ha hand om hemsidelayouten, det hoppas jag i alla fall att jag kommer att ha. Men skriver om det mer på onsdag då vi haft vårt första möte och delat upp alla sysslor emellan oss. Ska bli kul, kul, kul!

I veckan måste jag ringa praktikplats. Jag hoppas dock att dom svarar på mitt mail innan onsdag så att jag slipper att ringa, haha.

Nu ska jag ut och gå och lyssna på musik. That's the way I like it.

Kommentarer
Postat av: Elina

Sv: Humor är viktigt! Jag har alltid varit en sån person som man inte märker på när man är deprimerad eller så. Alltid ett leende på läpparna XD

2009-11-02 @ 22:35:34
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0