Tjing

Det där jag skrev igår om att jag skulle upp tio och åka till IKEA och skolan?
Glöm det. Radera det ur ditt minne.

MEN jag orkade inte bara för att jag drömde en mardröm igen. Denna gången om soldater som jagade mig. Jag drömmer ofta den drömmen, men nu var det faktiskt flera månader sedan sist. Ska prata med Anon om det och se vad han säger. Han brukar kunna tolka mina drömmar ganska bra.

Anyway, halv tolv ringde Anna mig och då låg vi båda kvar i sängen. Vi släpade oss upp och drog till IKEA och köpte 16 kuddar till henne. Åt köttbullar och provlåg sängar. Sånt där man kan göra när man är "ledig".

Andreas messade förut och påminde mig om att vi har redovisning på onsdag. Jag får hjärtklappning bara jag tänker på det, men det går nog bra...

Skickade iväg fyra julkort idag. Jag är nöjd.
Nu ska jag äta chokladbollar som jag har gjort, mumma.

Kommentarer
Postat av: Sheriilyn

16 kuddar, my god. vilken jätte-säng hon måste ha. ;D fast det kanske var prydnadskuddar.



svar: Jag har vanligtvis xs eller s, men tröjan jag fick är i medium och passar jätte bra. Fast den är inte tajt då, utan lite större. Men den sitter perfekt vid armhålorna och är hur skön som helst! Rekomenderar!



TACK!! <3<3 :D

2009-11-30 @ 19:46:10
URL: http://sheriilyn.blogg.se/
Postat av: HANNAH

Jag vet, är skit glad verkligen :D Och en sak är säker, det jag fått mest kommentarer om är hur snygg design jag har ;) haha, det är bara att ta åt dig Sofia :D

2009-11-30 @ 21:50:10
URL: http://hannahborg.blogg.se/
Postat av: Sheriilyn

Hm, tvättade Bill-tröjan idag och färgen lossnade jätte lätt och gjorde den svart-flammig. Ska se om det går att borsta bort när den torkat. Riktigt dåligt gjort alltså. :/ Men den är ändå favoriten nu! :)

2009-12-01 @ 16:48:47
URL: http://sheriilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0