Sms konversation mellan mig och kusin

Elin
Sofia

Hittade du på något roligt i helgen?


Jag gick på bio. Luftslottet som sprängdes, helt okej. Hade du kul i fredags?

O. Jag hade tänkt läsa dom böckerna snart, får se hur jag lyckas med det. Ja, jag hade jätte kul. Det var en alldeles lagom mys kväll. Lagom med dricka, finns i sjön, ost och kex, labyrinten och marängsviss. Eller maränsörja som vi kom fram till var mkt lättare att säga :) kvällens fråga: kan fiskar simma baklänges?

Herregud.

Min slutsats blev att dom kan göra det med en fena i pannan, eller om dom fladdrar riktigt snabbt med tungan. Sen var det en väldans massa prat om fårslakt. Åsa har haft ett mkt spännande jobb.

Inte undra på att jag får sjuka tankar ibland. Nemo kan ju simma baklänges, han är ju en fisk.

Jag är ledsen att behöva säga det här till dig sofia men, han är inte på riktigt, han är påhittad.

Du vet inte vad du pratar om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0