Precis innan jul

Har just betalat hyra och räkningar. Känns faktiskt ganska bra. Nu gäller det dock att hålla igen lite på pengarna, hur jag nu ska lyckas med det ;)

Idag ska vi försöka bli klara med vårt projekt. Vi har den grafiska manualen kvar. Dvs vi ska skriva vilka färger vi använt, storleken på texter i procent, kolla eventuell lutning på texter och sånt. Ja, det är exakt lika tråkigt som det låter tyvärr..

Hoppas verkligen att blogg.se fungerar bättre hädanefter.
Nu ska jag klä på mig och börja röra mig ner mot skolan. Måste köpa frukost också.

Lär komma för sent, men det är inte hela världen just idag.
Ikväll blir det förhoppningsvis New Moon med flickorna, och i natt vaknade jag av att min arm värkte. Jag låg på den och den var vinklad i en konstig vinkel och jag kan inte höja det över axeln, pga sprutan igår. Fick också ett sms ifrån min bror i London. Han lever och mår bra. Vill jätte gärna åka ner och hälsa på honom, funderar faktiskt att göra det över nyår, men då jobbar han, inte så kul.

Klä på mig var det, ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0