På väg hem..

jag är snart på väg hem.. Alex ska hem till sitt ligg och jag har hjälpt henne skriva sms till honom, haha. Hon är en jävel på att överanalysera saker så jag håller henne nere på marken. Tur att någon gör det.

Vi har kollat på Hairspray. Den var inte lika bra som jag minns den, men den är lite småmysig. JAg har hittat en massa utslag på min kropp och det är inte okej. Det ser ut som skabb, men tror inte att det är det. Alex tror att det är en allergisk reaktion, men jag hoppas innerligt att det inte är det. Nåja-.

Ska peppa Alex lite nu, och sen dra mig hemåt. hörs senare

Kommentarer
Postat av: Det var ju jävlen!

Peppa Alex!

2009-11-21 @ 00:10:00
URL: http://detvarjujavlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0