Oh lord..

det första jag såg i morse var THs nya turné affisch. Jag gillar den verkligen inte. Dom hade kunnat gjort det sjukt mycket häftigare och framför allt valt en annan färg. Ja, det är mest färgen jag irriterar mig på. Men jag lär vänja mig. Alla killarna ser bra ut på affischen och det var först andra gången som jag upptäckte att Bill har sin mohawk på bilden.


Jag har försovit mig. Stängde av klockan i morse och istället för att gå upp direkt som jag brukar så somnade jag om och vaknade för 20 minuter sen. Jag skyller på att jag sovit dåligt.

Kollar på Sin City nu och ska snart gå ner till skolan. Vi har 3D labb idag till klockan fem.

Kommentarer
Postat av: - THE LIFE OF ELIN

Sv; Jag hade också velat åka till Hamburg, men jag har ingen att åka med :(

2009-11-03 @ 11:34:54
URL: http://tomoholic.blogg.se/
Postat av: Amiee Whitney

Sv. If they come to London then I will shave my head to go xD



It's a long long story, but they've said that we're getting the FULL TH treatment in 2010 along with Asia... I just hope it's true though!

They don't actually have a record label in the UK at the moment, so they can't officially try to release anything of yet, sadly, the label they were with were absoloutely crap XD

2009-11-03 @ 11:38:09
URL: http://amieewhitney.blogg.se/
Postat av: LINA*

gillar inte heller turne affishen den ser liksom... b ut på något sätt

btw ska maila bilderna till dig så fort jag fått tummen ur röven och bestämt bilder

2009-11-03 @ 19:32:36
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0