New moon

Jag har alltid varit svag för vampyrer. Det är antagligen därför som jag inte gillade denna filmen speciellt mycket.. Är det bara för att jag har läst boken som jag inte gillade filmen? Eller ja.. den var helt okej som film, men jag föredrar boken framför filmen och det är sällan som jag gör det.

Första timmen satt jag bara och väntade på att allting skulle komma igång, och när det väl gjorde det så var det över hur fort som helst. Men å andra sidan vet jag inte hur dom skulle gjort det annorlunda. Men ja, helt okej film.

Snygga effekter, det ska dom verkligen ha cred för!

Jag måste bara säga att jag tycker att Laurent är trés hot.

Kommentarer
Postat av: Mariam

Jag håller med, Laurent är hawt. Jag diggar hans accent!

2009-11-25 @ 22:36:37
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Larri

Böckerna är mycket bättre än filmerna...men filmerna är också bra. Håller med dig om Laurent :)

2009-11-26 @ 20:58:31
URL: http://spruttibangbang.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0