Men för sjutton..

vaknade för 15 minuter sen av att folk utanför skrattade. Det är hemskt. Jag har lite ångest. Jag vill egentligen inte sova så länge. Förr behövde jag inte ställa klockan för jag vaknade alltid senast elva, men nu kan jag sova i princip hur länge som helst om inte någonting väcker mig.

Funderar på att gå på bio ikväll. Bara göra någonting.

Antingen
Paranormal activity - som alla säger ska vara så otäck. Jag brukar inte titta på skräckfilmer av den enkla anledningen att jag inte brukar bli rädd. Dom enda filmerna jag inte kan se är Saw, bara för att dom är äckliga på en sånt psykiskt sätt.

Luftslottet som sprängdes - man måste ju se den om man sett dom andra, inte sant? Dessutom finns det en ensam plats kvar på en helt okej rad. Hmm..

Så olika - verkar vara en feel good film. Men tror inte jag är sugen på någon sådan just nu. Den går dessutom bara klockan 15, så jag struntar i den.

Får nog bli luftslottet som sprängdes. Nu ska jag i alla fall klä på mig och bege mig till IKEA, behöver diskborstar.
hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Vilken film blev det!? ;d

2009-11-28 @ 20:14:43
URL: http://mtv.se/mirre
Postat av: Alex

Men kvinna! Nya diskborstar? IGEN?!

2009-11-28 @ 21:46:58
URL: http://alexandrahanninen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0