Kändis i Jönköping.

Jag och mamma var och åt på jensens (vart annars?). Utanför ser vi en polisbil stanna och rätt som det är börjar en massa människor kliva ut ifrån Centrum bar med en massa väskor och videokameror och grejer. Vi får syn på en kille i gråa mjukisbrallor och när han vänder sig om inser vi att det är Josef Fares. Dom har varit i jönköping under några dagar och spelat in en film. Dom har filmat en biljakt mellan A6 och fram till juneporten (varför man nu spelar in en film i jönköping är för mig en gåta).

Nu kollar vi på ett program på fyran. Mamma till en mördare. Mycket spännande.
Mams ska nog snart dra sig hemåt tror jag. Hon läser igenom en gammal tenta som hon ska hjälpa mig att plugga till i jul. Jippie.

Vi var även på IKEA, mamma köpte en chokladkalender och en adventsljusstake till mig. Mer jul än så blir det inte hemma hos mig.

Jag berättade även för mamma att Anna tyckte att vi skulle pyssla. Då började hon gapskratta.
I rest my case.

Kommentarer
Postat av: Siri

(varför man nu spelar in en film i jönköping är för mig en gåta).



Säger detsamma x) Men kul att Jönköping får vara med och synas lite i filmerna och inte bara alla stora storstäder ;) Go JKPG!

2009-11-16 @ 23:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0